HTML

Variációk egy témára...

Milyen másutt az iskola, és mit jelent a hagyomány?

Friss topikok

Hosszú-e a nyári szünet? És ha igen, mennyire?

2014.08.28. 23:05 M Gönczöl Andrea

Kinek hogy? A cikk európai országok iskoláinak nyári szünetéről ír. Ez itthon is visszatérő téma. Hosszabb vagy rövidebb legyen-e a nyári szünet?  Sokféle véleményt hallottam már erről, de igazán magam se tudtam soha eldönteni a kérdést. Ami tény, én a mai napig nem értem az őszi szünet értelmét. /Biztos lesznek, akik megköveznek!!!/ Egy percig se tagadom, hogy nem örülök neki, de úgy gondolom, hogy viszonylag hosszabb nyári szünet után október végére még nem fáradnak el annyira a gyerekek, ellenben karácsonyra már nagyon. És húsvétra! Én inkább ezt a két szünetet toldanám meg, és egy késő őszi vagy kora téli síszünetet iktatnék be. /Bár lehet, hogy a hó ilyenkor még nem garantált!/

http://www.nyest.hu/hirek/hosszu-e-a-nyari-szunet-es-ha-igen-mennyire

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: Iskolai szünetek

A bejegyzés trackback címe:

https://variandi.blog.hu/api/trackback/id/tr186646713

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása